زباله‌سوز سیار | Mobile Incinerator

زباله سوز سیار یک نوع سیستم امحاء متحرک زباله است که با استفاده از دمای بالا، انواع پسماندهای جامد و مایع سمی و خطرناک را به خاکستر تبدیل می‌کند و در عین حال، به دلیل دمای بالای خود، باکتری‌های مضر و میکروب‌های آن را نیز نابود می‌کند. برای ایجاد این دما، از سوختهایی نظیر نفت، گاز طبیعی یا مواد شیمیایی با نقطه اشتعال بالا استفاده می‌شود. البته، باید توجه داشت که عملیات زباله‌سوزی باید با رعایت استانداردها، مقررات ایمنی و محیط‌ زیستی انجام شده و با استفاده از سیستم فیلتراسیون مناسب، گازهای آلاینده تولید شده را تا حد استاندارد تصفیه نماییم تا از آسیب به محیط زیست جلوگیری شود.

فلاتِک طی اقدامی بی سابقه اقدام به طراحی و ساخت زباله سوزهای سیار پلاسما با قابلیت امحاء انواع زباله های ویژه، سمی و خطرناک برای اولین بار در ایران و منطقه نموده است.

 

زباله سوزهای فلاتِک در انواع ذیل و در ظرفیت های مختلف قابل سفارش می باشد.

 

لازم بذکر است، متخصصین طراح انرژی فلات قادر هستند تا در صورت وجود چند پسماند مختلف در یک واحد صنعتی، با استفاده از فن آوری های نوین شبیه سازی و تلفیق روشهای مختلف، امکان مدیریت پسماند مختلف را با استفاده از یک دستگاه امکان پذیر سازند.

 

زباله سوز سیار

زباله سوزهای موبایل با قابلیت جابجایی بین سایتهای مختلف از امکان زباله سوزی در حین حرکت نیز برخوردار هستند.

زباله سوزهای پرتابل با قابلیت جابجایی بین سایتهای مختلف از امکان زباله سوزی در حین حرکت نیز برخوردار هستند. هدف از تولید این زباله سوزها مدیریت پسماند در سایتهای موقت، کمپهای اضطراری و سایر محل های اسکان موقت می باشد.